[LINUX:24144] Re: swap problemi

From: Ozan Ozkara (ozan@cryptos.net)
Date: Wed 17 Jan 2001 - 21:43:28 EET

iyide bu sisteme gore degisir arkadaslar murat netscape acmakdan bahsediyor
ben ise server dan bahsediyorum:)
Linux`u bazilarimiz desktop bazilarimiz server olarak kullaniyor ihtiyaca
gore degisir.Desktop ise sorun yok ama Server ise Memory=Swap alani ise
yaramicakdir yaramadigini kendim RH 6 uzerinde yasayarak ogrendim.