[LINUX:24072] Re: YNT: Re: YNT: Re: mail alma problemi

From: Dogan ZORLU (dogan@grup.com.tr)
Date: Tue 16 Jan 2001 - 16:08:04 EET

Olay eger sadece sunucudan mail email istemcisi tarafindan
alindiginda okeylemekse bu yapilabilir. Fakat email istemcisinde
kullanici ilgili maili acinca yapilmak isteniyorsa bu mumkun degil. Tek
yapilacak sey pop daemon a her mail client tarafindan alindiginda
gonderene bir e-mail atmak seklinde olabilir. Boylesi bir cozum ise yarar
mi ?

On Tue, 16 Jan 2001, Mustafa Ozbakyr wrote:

> ahhh aahhh....burda bu yuzden microsoftla ugrasmaktan biktim
> yaaa..neyse..aslinda bu konuyu sendmail.org a bi mail atsam ve sizlerde bu
> konuyla ilgili bi mailler gonderseniz ii olacak sanirim..cunku bircok buyuk
> ve orta olcekli sirkette bu -mailiniz okundu- kysa iletisi(veya raporu)
> birer sahit gibi islev goruyor..bu yuzden hala microsofta bagimli
> kaliyorum..

Dogan ZORLU,
Grup Software Ltd., Izmir/Turkey

Phone: +90 232 255 4175 Fax: +90 232 261 4640