[LINUX:24063] YNT: Re: YNT: Re: mail alma problemi

From: Mustafa Ozbakyr (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Tue 16 Jan 2001 - 14:01:30 EET

ahhh aahhh....burda bu yuzden microsoftla ugrasmaktan biktim
yaaa..neyse..aslinda bu konuyu sendmail.org a bi mail atsam ve sizlerde bu
konuyla ilgili bi mailler gonderseniz ii olacak sanirim..cunku bircok buyuk
ve orta olcekli sirkette bu -mailiniz okundu- kysa iletisi(veya raporu)
birer sahit gibi islev goruyor..bu yuzden hala microsofta bagimli
kaliyorum..