[LINUX:24050] telsiz haberlesme (ACIL)

From: Salim Akyol (sakyol@uekae.tubitak.gov.tr)
Date: Tue 16 Jan 2001 - 09:56:09 EET

selamlar,
iki bilgisayar arasindaki data aktarimini telsizler uzerinden yapmak
istiyorum data hizinin yuksek olmasinia gerek yok . Bir zamanlar HF
haberlesmek icin sanirim Hindistanli bir arkadasin yazmis oldugu bi
yazilim bulmustum fakat su an hatirliyamiyorum. Bu konuda biliginiz
her konuya acil olarak ihtiyacim var iyicalismalar ...
tesekkurler.......