[LINUX:24049] Re: [Re: icq (Galiba bir trojan vakasi)]

From: Taylan Karaoglu (Taylan@softhome.net)
Date: Tue 16 Jan 2001 - 01:07:13 EET

Gostermemesi ilginc olur yapma yolu ya winsock kullanmadan port connection yada master tunnel dedigimiz bir sistem ve icq nun bu tip bir alt sistem programciligina inceginide tahmin etmiyorum acikcasi diger msg attiginizda gostermeme sebebi kisiyle direct connection da sorun yasiyorsaniz otomatik olarak server a gonderirsiniz ve o iletir bunun yaninda icq evet dediginiz adres e baglaniyor bu clone larinda yok mesela icq 99b de sanirim bu da yeni pluginlerinden yada ozelliklerinden birisinin bunu yaptgini gosterir endisenilecek bir sey oldugunu sanmiyorum avp yada fprot gibi virus tarayan programlarin coderlari da internete baglaniyor ve icq kullaniyor simdiye kadar farketmemeleri garip olurdu ne dersiniz ?