[LINUX:23915] Re: Acil!!! SCSI Raid karti....

From: LCF (ozan@core.cryptos.net)
Date: Fri 12 Jan 2001 - 09:53:08 EET

Benimde daha once 4cpu lu compaq 5500 kurarken basima geldi.
Bu tarz mankineler raid unitesi ile birlikte array controller da
barindirdiklari icin kendi CD leri ile sistemi configure edip raid ve
array karti icin disk uzerinde isletim sistemine ozel partitioning yapmak
gerekiyor ben oyle yaptim ancak o zaman kurdu orda isletim sistemini
filanda secebiliyosunuz linux veya unix diye geciyor.
kolay gelsin
-ozan

-ozan