[LINUX:23897] Acil!!! SCSI Raid karti....

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Thu 11 Jan 2001 - 22:27:10 EET

selam arkadaslar,

   Adaptec SCSI Raid 2100s model karti bir turlu linuxte tanitamadim. elimde
manual de yok, yeterli bilgide bulamadim. en kotusu, linuxu yuklemeye
baslarken makineyi kilitliyor. sanki yukleme islemine gecme asamasinda cdrom
driverin kullanilmasini iptal ediyor gibi. Yani expert modunda yukleyecegim
eger linux bir yuklenmeye baslarsa, o zaman bana extradan driver
yukleyecekmisin diye soracak bende RAID SCSI 2100s icin hazirladigim driver
disketini yerlestirip ordan tanitmaya calisacagim ama dedigim gibi cdromu
gormuyo. cdrom ide. neyse...

  daha once bu karttan yukleyen varsa. nasil yaptigini bana en inc
ayrintisina kadar anlatabilirmi... bir de olasi ne gibi hatalar verebiliyo..

  tesekkurler.