[LINUX:23896] Re: Filesystem modulunun yuklenmesi ile ilgili

From: sanalist@veezy.com
Date: Thu 11 Jan 2001 - 21:19:17 EET

Merhaba
Siz büyük guruların tartışmasıyla bi alakam yok ve şu linux hakkında bi halt bilmiyorum ama yukarıdaki soruyu soran bendim.:)) herneyse demek istediğim şu ben bundan bir yada bir buçuk yıl önce Mecidiyeköyde Unix kull. Derneğinde Murat Koç un bir seminerine gitmiştim ve orda permissionlarla vs. ilgili bi seminer vermişti.Hala aklımda kaldı.Anlatış tarzı akılda kalıcı ve bence ukalaca değil.Bana kalırsa benim kişisel fikrim benim cevaplara ihtiyacım var ve biri yazarsa mutlu olurum.Yüz tane cevap yazsada sorun değil.

Asıl sorumdan uzaklaşsada daha önce redhat 6.0 da ntfs 5.0 partition'ı mount ettiğimi hatırlıyorum.Bu nedenle neden 7.0 mount edemiyor demiştim.Belkide tekrar redhat 6.0 kurup munt etmem lazım sırf bunun için.Ayrıca neden linux kurulumda ntfs partition'ı hpfs olarak görüyor merak ediyorum.Biri kodlarının çoğunu ondan almış ondan demişti ilgisi varmı.?