[LINUX:23880] Re: vcd cd'leri iso olarak bilgisayarin diskine kaydedip sonra tekrar bos cd'ye yazmak.

From: Murat Koc (muratkoc@muratkoc.com)
Date: Thu 11 Jan 2001 - 18:26:09 EET

Selam,

> CDRW tartisilirken bende kafama takilan bir soruyu sormak istiyorum.
> Bildiginiz gibi norman bos bir cd 650 MB kapasitesinde.
> bazi vcd filimlerini harddiske kaydedip oaradan cogaltmak istedigimde
> basarili olamiyorum.
> cunku vcd'nin mpeg dizinin icindeki AVSEQ01.dat yazan dosya 650 MB'den cok
> buyuk.
> cd'den cd'ye kayit yaptigimda zaten bir sorun yok.
> Ben cd'yi iso olarak diske kayit edip oradan bos bir cd'ye yazayim dedim.
> image dosyasi cd'nin kapasitesinden cok buyuk yanitini aldim.
> [...]

bu is icin mkisofs turu programlari kullanamazsiniz. VCD yaratmak icin
mkvcdfs adli bir program var ve yazmak icin ise cdrdao adli baska bir program
var onlari kullaniyorsunuz.
genel olarak vcd-tools olarak gecer. Adresi :

http://www.munich-vision.de/vcd/

xreadvcd, vcdkutter gibi programlar vardi sanirim vcdkutter diske kopyalama
yapiyordu. freshmeat den filan arastirmaniz lazim biraz.

IYI CALISMALAR

                                                                MURAT KOC