[LINUX:23869] Re: Filesystem modulunun yuklenmesi ile ilgili

From: LCF (ozan@core.cryptos.net)
Date: Thu 11 Jan 2001 - 16:02:43 EET

   Ben sana bir sey demedim ki bu yazdiklarina ne gerek var? Herkeze bir
seyler yazmak icin kasiyosun ukalalik yapiyosun ama nereye kadar..? Amac
ihtiyac duyulan salt bilgiyi saglamak olmali ben herseyi bilirim
hede hodo diye kisisel bazi seylerin tatmini olmamali.
gereksiz aggressiveligini kendin dusun benim demek istedigim sadece kernel
code`u yazan linux gurularina sorup konu hakkinda daha fazla bilgi sahibi
olmakti. Senin ile alakasi yok yani Listenin amaci linux konusunda bir
seyler tartismak bende tartisiyorum thats`it.

-ozan