[LINUX:23871] Re: Filesystem modulunun yuklenmesi ile ilgili

From: Dogan ZORLU (dogan@grup.com.tr)
Date: Thu 11 Jan 2001 - 16:04:14 EET

Dagitik dosya sistemi (DFS) bildigimiz nfs in bir benzeri gordugum kadariyla
ve fiziksel partitionla bir ilgisi yok. Ikincisi Active directory, disk ve
partitionla hic ilgisi olmayan birsey. Sistemin hiyerarsik olarak tasnif
edilmesini ve buna bagli olarak kaynak yonetimini organize ediyor. (Netvare
in NDS i misali). Konusulanla ilgisi olmayan birseyleri yersiz
kullanmissiniz.

Ikincisi, eger NT40 kurulu ve NTFS4 kurulu bir partitiona a win2000
kurarsaniz partition i upgrade etmiyor. Bu nedenle ben win2000 NTFS
partition i mount edebilmisim. Fakat su bir gercek, kendi NTFS ini
kendisinin bile mount edemedigi oluyor bendeki SP1 win2000. Bu arada MS iste
seklindeki yaklasimi da ilginc buluyorum. Neden herseyi kotu olmak zorunda
olsun. Ben yillardir web tarayici olarak lynx ve IE kullaniyorum. Gordugum
en kararli browser (lynx ten sonra) IE.

Ama buradaki, dur bir disari sorayim uslubu ilginc geldi...

Dogan Zorlu,
Grup Software Ltd., Izmir