[LINUX:23851] NTP hakkinda...

From: Hasan Huseyin Subasi (subasi@uekae.tubitak.gov.tr)
Date: Thu 11 Jan 2001 - 14:19:29 EET

Merhabalar...
Linux'ta NTP kurulumu ve dosyalari hakkinda bir bilgi almak
istiyorum..
Sistemimde Suse 6.4 kurulu..İnternete bagli olmayan bir yerel agda
zaman senkronizasyonu yapmak istiyorum. NTP kurdum fakat nasil bir
ayar yapmam gerektigini bilemiyorum.
ntp.conf,ntp.drift ve ntp.keys hakkinda genis bir bilgisi olan var
mi?Kendimce bir ayar yaptim ama sunucu olarak kullandigim makinanin
log dosyasinda "ntpd exiting on signal 15" gibi bir hata verdi. Yani
calismiyor.
Sunucu ve istemci olarak makinalari nasil ayarlamam lazim..
simdiden tesekkurler....