[LINUX:23802] Re: 2.4 ve KDE2 Turkce

From: Murat Koc (muratkoc@muratkoc.com)
Date: Wed 10 Jan 2001 - 22:38:22 EET

Selam,

> diyor simdi benim asil problemim util-linux'umun
> istenene minimum versiyondan dusuk olmasi
> bende util-linux-2.10m-12 var.RH 7.0 kullaniyorum bu
> arada.Simdi okuduguma gore util-linux u sisteme kurmak
> sistemi scratch'tan install etmek gibi birseymis.Yani
> init i felam degistiriyor cunku.Acaba liste uyeleri
> daha dogrusu 2.4.x i yukleyen liste uyeleri bu
> kurallara uydumu yani minimum req lere.
> Ben benim sisteme log olamami buna bagliyorumda.

Sisteme neden log olamadigini acikcasi bilmiyorum loglar bunun icin yeterli
bilgi vermiyor veya ben arastirmadim fazla. Fakat 2.4 e upgrade ederken ben
butun paketleri update ettim modutils2.4 ppp2.4 util-linux-2.10o hepsini
yaptim yani ve hicbir problemim yok hatta reiserfs den boot etmesi icin lilo
yu filan da upgrade ettim. daha baska bir suru seyi upgrade ettim de onlarin
alakasi yok bununla bendeki sistem suse7.0 pro ve hicbir problem yok.

Yaw bu arada KDE2 de turkce menu veya yazmak icin Togan arkadasin
yazdiklarina baktimda baya bir kastirmis. Ya bende problem var ama
XFree4.0.2, kde2.0.1 ile ekstra hicbirsey yapmadan (sadece XF86Config e
fontlari ekledim) controlpanelden bir iki ayarla hersey oldu turkce menu ve
karakterler. kikbd tarzi bir ikon da sag alt kosede basinca us ,trq arasinda
klvaye degistiriyorsunuz. kde2 nin oncekilerinde yok muydu bunlar diye sorma
istegi geldi icimden.

IYI CALISMALAR

                                                                     MURAT KOC