[LINUX:23761] Re: şimdi

From: tugba@tumturkiye.com
Date: Wed 10 Jan 2001 - 15:18:42 EET

merhaba,
yedek almanizi oneririm. linux' i kurduktan sonra windows'
u ustune kurmaniz linux icin fark etmez ama linux' u
kurdugunuz anda sistemdeki OS' ler silinecektir. Linux
kurulumu sirasinda, diskin kac partion olacagini sorar ve
bir de swap alani olusturur. haliyle sizin windows' tan
yapmis oldugunuz partion lar da sizlere omur yok olur! Bu
yuzden; oncelikle windows yedeklerinizi alin, sonra linux
kurulumuna gecin, diskin bolumlenmesine geldiginiz noktada
diskiniz istediginiz gibi bolun ve 10 gb. lik bolume
linux' u kurun! ardindan tekrar windows' u kurun!
Kolay gelsin!
Tugba Avci

hasan ince <hasan@pleksus.net.tr>

> benim 15 ve 3 gb lik 2 tane hdd var ve bunun 15 gb
olanin 5 gb de wın2000 var ve gerıye kalan 10gb ve diger 3
gb hdd kede lınux kurmak istiyorum
> wındows un bulundugu 5 gb 15 gb lık hdd nın ılk
partıonu ikinci partion 10gb ve buna lınux kurmak
ıstıyorum
> nasıl yapabilirim bi yardimci
olabilirmisiniz

Bu mesaj Tum Turkiye Posta Servisi kullanılarak gönderilmiştir. Bu servisten yararlanmak için : http://www.tumturkiye.com