[LINUX:23760] Re: Ynt: Re: gene sendmail

From: tugba@tumturkiye.com
Date: Wed 10 Jan 2001 - 15:18:20 EET

Merhaba,
RH 7.0' in kurulumu sirasinda guvenlik derecesini soran
bir bolum vardir. Eger guvenlik duzeyiniz high ise
portlariniz acik bile olsa erisim saglayamazsiniz! Bu
durumda yeniden kurmaniz gerekebilir, guvenlik duzeyinizi
poor ya da normal yapmanizi ve firewall kurmanizi oneririm!
Tugba Avci

Irfan MACİT <imacit@mail.cu.edu.tr>

> Merhaba Hocam,
> RH 70 sendmail asagidaki hata oluyor portlar acik
fakat baglanti
> kuramiyor
>
> telnet localhost 110
> Trying 127.0.0.1...
> telnet: Unable to connect to remote host: Connection
refused

<linux@listweb.bilkent.edu.tr>
> Gönderme tarihi: 09 Ocak 2001 Salı 22:24
> Konu: [LINUX:23724] Re: gene sendmail

/etc'nin icinde
> enetd.conf
/etc/xinetd.d/icerisine pop3 adinda text
mail
> gonderebiliyorum
okuyabiliyorum. fakat netscape
> ile