[LINUX:23725] Re: linux dergisi?

From: Mustafa Ogun (mustog@yahoo.com)
Date: Tue 09 Jan 2001 - 23:51:51 EET

Merhaba
ben de acaba ben mi goremedim diyordum. irili ufakli
en az 10 bayiye sordum hepsi "ha" "o ne" yok oyle bi
dergi gelmedi dediler..
ama alistim ben boyle seylere bu memlekette hangi soz
yerine getirliyor ki bi dergi parcsasi ilk ek olarak
ciktigi ay bir iki aya bagimsiz cikacagiz deyip sonra
ocak 2001 de raflardayiz deyip de cikmamis da is mi
olmus sanki.. heyecan duymaya degmez miydi acaba. her
onune gelen bi windows dergisi cikariyor abuk
dergilerle dolu bayiler ama bizim dergimiz hala
uzaktan goz kirpip bos konusuyor
selametle kalin

=====
MustafaOgun