[LINUX:23681] Re: Network problemim..

From: Mahmut BILGEN (mahmutbilgen@softhome.net)
Date: Mon 08 Jan 2001 - 17:32:04 EET

Selam,
 Çekirdegi bir sekilde yeniden derledim.Ama hala acılısta
Start Service Network
  Setting network parameters [OK]
  Bringing up interface lo [OK]
  Bringin up interface eth0 Delaying eth0 initialization [FAILED]
Bu hatayi veriyor.. Calistigim agda DHCP calisiyo..statik ip veremem degilmi?
cünkü ifconfig ile de bir sonuc alamiyorum. Ama ping 127.0.0.1
cevap veriyor.ethernet kartini tanimasa vecap verirmi acaba?
Bu durumda ne yapabilirim?..

Artik cildirmak üzereyim...

Mahmut BİLGEN