[LINUX:23577] Re: [LINUX:23576] Re: Istanbu Linux Grubu Toplantısı

From: Arif UYSAL (arif@kazma.amele.gen.tr)
Date: Fri 05 Jan 2001 - 05:41:58 EET

Tekrar Merhabalar,
Onur.. Istanbulda 93-hatta 94 den beri linux grubu var..
94 un başından beri en azından bpoazici bilg muh ligindeki bilgisayar
klubunde en az 20 ogrenci ve hepside linux u çok iyi bildiyordu..
bundan 3 sene oncesine kadar.. yeditepe ve diger unidekiler
goturuyormu.. sonra biraz el ayak çekilince grup tekrar dağıl. şimdi
yeniden bi araya getirmeye çalışıyoruz. o eski deneyimlileri..
ama 2 sene once tekrar birleşmede 4 kişi başladı. Şu anda yaklaşık 40
kişilik bi seminer izleyicisi var. ve 20 kadarı birliriyle devamlı
görüşmeyen, kişiler.

Şimdi. sizde şehir merkezinde 2 Uni var.. kocaman bilgisayar muh
bolumleri var.. hatta Tanju hoca bilg bolumunden bile değil, Okullardan
çok güzel yararlanılabilinir.

Ama ufaktan ufaktan düzenli olarak başlamak en iyisi.. Bunlar
değerlendirilmeli. Izmir'in derdi diyecegim briazdan ama :)) Kusura
bakmayın sabahın 5i.. 2 saat uyku. ve 5 saat sonra vizem var..
Herkese iyi günler.
ARiF