[LINUX:23543] Ust versiyon ne kazandırır?

From: Linux Burak (buraklinux@yahoo.com)
Date: Thu 04 Jan 2001 - 12:49:22 EET

Ben de redhat 6.2 var ve ben şu ana kadar suse6.4
kullandım fakat versionlar daha ötelerde benim mesela
redhat 7.2 gibi bir üst versiyona geçmem bana birşey
kazandırırmı ve herhangi avantajları mevcutmu ?(Tabii
diyeceksiniz üst versiyon tabiiki daha yetenekli
olabilir )Ben kesinlikle ve kesinlikle linux öğrenmeyi
kafaya koydum ama şahsi olarak çünkü novell ve windows
un çepeçevre sardığı bir iş yerinin sistemi ile
uğraşıyorum.Sizden hangi versiyon (bende sadece
suse6.4 ve redhat 6.2 var ) ve bende yoksa nerden elde
edebilirimin cevabını istiyorum.Ayrıca önereceginiz
versiyon için ne kadarlik bir minimum harddisk boşluğu
lazim yazarsanız sevinirim.