[LINUX:23542] Re: FreeBSD (Linux degil Ama...)

From: Suleyman (sgulsuner@hekim.net)
Date: Thu 04 Jan 2001 - 12:49:12 EET

Mesajlarda fontla ilgili bir hata gorulmuyor ama. bende xfont server la ilgili
bir hata olabilir idye dusundum. fontlar eksik oldugunda yada xfs
xalismadiginda benzer durum oluyor. Ama

> xinit : No such file or Directory (errno 2):
acaba xinit mi yok?

yada socket acarken hardiskde yer olmadigi icin takiliyor da olabilir.
.
Omer Faruk Sen wrote:

> du aklima geldi gerci X basa beladir ama belki xfs yi
> yani xfon server i yeniden baslatmaniz gerekebilir.Ilk
> linuxe basladigimda bu tarz hatalarla
> karsilasiyordum.Ama emin degilim.Gerci benim sahsi
> fikrime gore kimse X'i tam manasiyla cozebilmis degil
> :)Cunku sysadminler genelde Xe ihtiyac duymaz.Ee asil
> linux yada fbsd yada obsd nin incigini cincigini
> cikaran onlar olduguna gore."X ile kimse tam manasiyla
> ugrasmaz" dememin sebebide bu ...

---
Suleyman Gulsuner
Dokuz Eylul Universitesi