[LINUX:27434] FAT32 Bolumlerim

From: linuxmaxx (linuxmaxx@yahoo.com)
Date: Sat 28 Apr 2001 - 00:21:33 EEST

RedHat 7.1 kurdum her sey son derece guzel basladi ta ki Hdd min FAT32
bolumlerine ulamaya calisana kadar.
Daha once mandrake kullaniyordum ve bu tarz sorunlar yasamamistim...
Sanirim konu supermount ile ilgili ama neyi nasil yapmam gerektigini
bilmiyorum.
Yardimci olabilirseniz sevinirim...

--
Greetings; Linuxmaxx

linuxmaxx@yahoo.com ICQ... 6090411 Listeden cikmak icin: unsub linux mesajini listeci@bilkent.edu.tr adresine gonderiniz. Lutfen Listeci icin MIME / HTML / Turkce Aksan kullanmayin. Listeci arayuzu: http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html Liste arsivinin adresi: http://listweb.bilkent.edu.tr/