[LINUX:27433] Minik bir cozum

From: mehmet k}z}lsakal (MKIZILSAKAL@ttnet.net.tr)
Date: Fri 27 Apr 2001 - 23:40:02 EEST

Buraya hep dertlerimizi anlatacak degiliz ya biraz da cozum anlatalim.
Sikinti cekmeden calisilabilinecek bir downloader onereyim ben kullandim
memnun kaldim. Yarim kalan downloadlara daha sonra devam edebiliyorsunuz ve
drag &drop olayi calisiyor(kde 2.1.1 de iken herhangi browserdan dl linkini
yakalayip desktopdaki downloader ikonunun uzerine birakiyorsunuz islem tamam,
yani downloaderin calisir halde olmasi gerekmiyor ikon uzerine drag&drop
yapsanizda kendisi calisiyor.)

programin adi: webdownloader for X 1.25
adres:www.krasu.ru/soft/chuchelo (bu about da yazan adres)
ben www.isbank.net.tr deki linuxberg den indirmistim.