[LINUX:27354] basari+routing

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Thu 19 Apr 2001 - 08:34:43 EEST

merhabalar...
arkadaslar en sonunda 3 yil sonunda yuzeysellikten gerceklige, masaustu
kullanimdan arti server kurulumuna dogru bir gecis yaparaktan bir mail
server+dns linux server kurdum.bir de routing yapip bunu 192.168.1. local
networkuna routing ile tanitim herseyi sonuclandirmaliyim.fakat asagidaki
komutu yazarak bi turlu bunu servera kabul ettiremiyorum.

route add -net 192.168.1.0 netmask 255.255.255.0

dolayisiyla local networkte serverin legal ipsi olan 212.98.194.166 yi
pingliyemiyorum.sunuda not duseyimki serverdan herhangi bir internet
adresini pingliyebiliyorum yani router konfigurasyonlari tamam.eger
gerekirse route komutu ciktisinida yazabilirim.kolay gelsin...