[LINUX:27353] FW: tel ve vestel NET

From: Nail Koker (nail.koker@kemeken.com)
Date: Thu 19 Apr 2001 - 08:03:46 EEST

Degerli Linux listesi ve ayni zamanda VeezyGo aboneleri,

Ahmet Yazici arkadasimizin listeye yolladigi ileti uzerine ben de yaklasik
uc haftalik maduriyetim uzerine Vestel ile asagida okuyacaginiz yazismalari
yaptim. Degerli Vestel yetkilileri beni bizzat arayip telnet portunun
kapatilmasinin sozkonusu olmadigini, olayin yogunluktan kaynaklandigini
bildirdiler. Dun aksam ve bu sabahki denemelerimde gercekten o uc haftalik
yogunlugun gecmis oldugunu anladim (!). Yani su anda VeezyGo aboneleri icin
bir telnet sorunu kalmamis bulunmakta... Bu arada asagidaki mesajlari
okuyacaklar anlayacaktir, sanirim ulkemizdeki ekonomik kriz sonucu olusan
yuksek enflasyon sonucu help@veezy.com'dan bana yaklasik bir hafta sonra
gelen iletide 23ncu porta % 8 zam gelmis; 25 olmus!

Sevgi ile kalin,
Nail Koker

> Sayin Nail Koker,
>
> 25. portun kapatilmasi soz konusu degildir. Boyle bir islem yapilacak
> olursa sadece telnet degil mail iletisimi gerceklestirilemez. Su an telnet
> kullanimi aciktir.
>
> Saygilarimizla...

Ilginize Tesekkur Ederiz
Saygilarimizla
Vestel Musteri Iletisim ve Bilgi Merkezi
Pazarlama ve Ticaret A.S.
* 0212 413 14 14
* help@veezy.com