[LINUX:27207] Re: solaris hakkinda ama eminim bilirsiniz

From: Ozgur C. Demir (ocd@mail.koc.net)
Date: Mon 16 Apr 2001 - 07:27:46 EEST

Selam,
Apache'nin, Solaris veya Linux uzerinde olmasi farketmez, Linux ta
yapabileceginiz herseyi Solaris uzerindeki Apache ile de yapabilirsiniz.

Apache ve digerlerini Solaris uzerinde derlemek icin gcc, Gnu Make,.. gibi
paketlere gereksiniminiz olacak bunlari
www.sunfreeware.com adresinden indirebilirsiniz (Solaris Package
formatinda).

Herhangi bir sorununuz oldugunda sorabilirsiniz,

Kolay gelsin,

Ozgur C. Demir
 KocNET