[LINUX:27183] Listar web

From: Akif CEYLAN (ceylan@electra.science.ankara.edu.tr)
Date: Sat 14 Apr 2001 - 20:12:04 EEST

        Listar ile ilgili olarak sizleri rahatsız ediyorum tekrar. ..tar.gz
den 01.29 u kurdum makineme. Kurulan listeye webden erişim için ( maillere
bakmak için kendi içnde gelen cgi sadece listeyi düzenlemek için bi arabirim
sunuyor) neler yapmam lazım bu konuda da yardımcı olabilirseniz çok
sevinirim.
    Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim....

Akif CEYLAN

E-posta: ceylan@electra.science.ankara.edu.tr