[LINUX:27004] Re: Ynt: Re: LDAP

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Mon 09 Apr 2001 - 17:36:01 EEST

yine biraz gec bir cevap olacak ama eger ibm
understanding ldapi arkadas okuyorsa sanirim butun
sorularin cevabini (apiler dahil ) orada bulacaktir.
Ama sahsi kanaaatim ldap in maturity levelinin istenen
seviyede olmadigi.mesela ldif birakilip xml formatina
gecilebilir yada replication ldap icine direk
girebilir.Su anda direk bu replication yok.Eski bir
standart ama herkes kafasina gore calisiyor gibi.

http://www.linux.org.tr/belgeler/konferanslar/ab-2001/ab2001_ldap.ppt

http://www.linux.org.tr/belgeler/konferanslar/ab-2000/ldap.ppt

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html

> Aksan

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html

> =====
> YILDIZ UNIVERSITESI
> ELEKTRONIK ve HABERLESME
> http://www.faruk.net
> ofsen@istanbul.linux.org.tr
> ofsen@yahoo.com

> mesajini listeci@bilkent.edu.tr adresine
> gonderiniz.
> Lutfen Listeci icin MIME / HTML / Turkce Aksan
> [...]

=====
YILDIZ UNIVERSITESI
ELEKTRONIK ve HABERLESME
http://www.faruk.net