[LINUX:26930] Ynt: Re: LDAP

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Sat 07 Apr 2001 - 00:07:40 EEST

Selamlar..

LDAP icin ne nedir sorusu icin RFC2255'e
Nasil calisir sorusu icin RFC1777'e
Antik bilgiler icin http://www.umich.edu/~dirsvcs/ldap/ldap.html
bakmalisiniz.

Ne yapilir diyorsaniz, kullanici dogrulama gerektiren her yerde sizi platform bagimsiz (! %99'a varan oranda) bir cevreye ulastirir. Bilinen ust duzey erisim kontrol servisleri, NDS ve ActiveDirectory gibi, hepsi LDAP bazlidir.

Saygi ve sevgiler..