[LINUX:26962] Ynt: Re: C

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Sun 08 Apr 2001 - 01:03:48 EEST

Selamlar..

Teorik olarak, saf C ile yazilmis dosyalar, bir takim librarylerle
birleserek kullanilir. Eger library fonksiyon girisleri belli ise, ki bu
tespit edilebilir, geri C koduna cevirmek mumkundur. Ama pratik uygulamada,
bunu yapmak yuzerek pasifigi asmak gibi bir seydir.

Dissassembler kullanarak op-code seviyesinde dokum alabilirsiniz, fakat
ilklendirme, hata kontrol, sistem cagrilari vs. tablolari dusununce, elde
edeceginiz kodu cozmek, oturup programi bastan yazmaktan daha zor olacaktir.

Kisaca, bu pratikte mumkun degildir, ama genede bu tur programlari
decompiler olarak arayip bulabilirsiniz, fakat basari sansiniz cok dusuktur.

Saygi ve sevgiler..