[LINUX:26950] Re: StarOffice Turkce versiyon....

From: Serdar Cevher (scevher@hotmail.com)
Date: Sat 07 Apr 2001 - 18:21:48 EEST

Merhaba,

Bizler çok basarili bir sekilde KDE, GNOME gibi masaüstlerini Türkçe'ye
çevirmis kisileriz. Benim fikrime göre bu ise de el atmamiz ve basariyla
bitirmemiz, Linux'a geçenlerin sayısını bir hayli arttiracaktir, çünkü hala
Linux'a geçmeyin isyerlerinin ve kisisel kullanicilarin çoğunun bahanesi
ayni: Türkçe ve rahat kullanimli, MS Office'i aratmayan ve onunla uyumlu
calisabilen bir office Linux altinda mevcut degil. Kword'ün en son halinden
haberdar degilim, fakat son gördügümde oldukça yetersizdi. Tabii ki "ha"
deyince bitebilecek kadar kısa bir proje degil, fakat en azından çevirinin
çıkmasını engelleyen kısımları öğrenerek oraların çevirilmesine yardımcı
olabileceğimiz kanısındayım.

Sizler ne dersiniz bilemem ama ben oturup yıllarca baskalarinin Staroffice'i
çevirmesini beklemeyi pek mantikli bulmuyorum. Bu konudaki düsünce ve
önerilerinizi lütfen yazin..

Serdar Cevher