[LINUX:26827] Re: Sendmail'de domain kontrol

From: Genco Yilmaz (cisco@olympos.gen.tr)
Date: Wed 04 Apr 2001 - 08:02:06 EEST

selam,
bahsettiginiz kullanicilar linux un sistem kullanicisi mi yoksa virtual
pop kullanici mi? sistem kullanicisi ise ve pine kullaniyorsaniz
pine 'in setup unda user-domain i dddd.com.tr olarak ayarlamaniz yeter.
VPOP ise zaten herhangi bir mail client ile baglanacaksiniz. Bu programda
user name kismini ahmet@dddd.com.tr olarak ayarlamaniz yeterli olacaktir.

iyi calismalar.
saygilar.
sevgi+saygi+linux+paylasim