[LINUX:26828] Re: Ip masquerading kernel 2.4.0 da yok mu?

From: Volkan YILDIRIM (volkan@ozzmosis.pleksus.net.tr)
Date: Wed 04 Apr 2001 - 08:02:29 EEST

pardon bir yanlislik olmasin ?? netfilter configuration da
kernek 2.0 mi 2.2 mi yoksa 2.4 bazli bir filtering mi yapacaginizin ayari
var

ipfwadm ipchains iptables
istediginizle filtering yapabiliyorsunuz hatta ben ipchains
ve MASQ kullaniyorum..

gayet memnunum
ustelik modul de degil static destek.

Volkan YILDIRIM