[LINUX:26765] Re: Firewall ve Güvenlik

From: Genco Yilmaz (cisco@olympos.gen.tr)
Date: Sun 01 Apr 2001 - 18:17:55 EEST

selam,
ssh tek basina ise yariyor ama firewall un gorevini yapmiyor.
transfer edilen data yi sifreliyor.
firewall icin 2.2.x kernel kullaniyorsaniz, kullanacaginiz program
ipchains.Bununla ilgili dokumani linux.org.tr deki belgeler kismindan
bulabilirsiniz. Sagolsunlar turkcesini yazmislar :)
2.4 kernel a gectiyseniz yeni programin adi netadmin ya da buna
benzer bir sey di tam hatirlamiyorum. Daha fazla guvenlik istiyorsaniz
www.linuxdoc.org da security-howto var. herseyin fazlasi orada...

iyi calismalar.
secgi+saygi+paylasim+linux