[LINUX:21273] Re: Ynt: Re: Artik lutfen yardim edin.

From: Ahmet HIZLI (ahizli@cc.ciu.edu.tr)
Date: Tue 31 Oct 2000 - 11:17:55 EET

OZUR DILERIM...
Suclu olmasam da dilerim. Fakat iste yanlis anlasilmalar insanlari nasil
uzuyor. Bu bir ornekti. Yazdiklarimin hicbirini icten yazmadim. Sadece insan
pisikolejisini cok iyi anladigim icin boyle birsey denedim. Sizden dilegim
karsinizdakine saka bile yapmadan iyice dusunun.

Hekese sevgiler saygilar. Iyi calismalar.

Ahmet HIZLI