[LINUX:21214] Yeni kernel yukleme ?

From: Muhammed SOYER (msoyer@ges.net.tr)
Date: Mon 30 Oct 2000 - 11:07:58 EET

sl 7.0 in kerneli yenilemek istedim ..
2-2-17 yi indirdim ..
/usr/src'a actim ..
make menuconfıg
Sonra ethernet kartim ile ilgili kisimi acmak istedim ama bir turlu bulamadim ..Baska kernelleri de indirdim onlarda aynisorun cikti karsima (2.2.16,2.2.15)
make xconfıg ile baktigim zaman aradigim modullerin sonuk (secemiyorsun) oldugunu gordum ..Ne yapti isem normale donmuyor ..Bu durum sadece benim kart icin degil baska moduller icinde gecerli ..

kart realtekin normal 10-100 ethernet cards'in icine girince hemen karsima cikiyordu ..
Kacirdigim ne olabilir ?

iyi calismalar
-ms