[LINUX:21213] Te$ekkür

From: Yaşar ÖZANLAĞA (yozanlagan@e-kolay.net)
Date: Mon 30 Oct 2000 - 11:07:47 EET

Herkese Selam

Birbuçuk yIldIr merak ettiğim LİNUX'u öğrenmeye çabaladIm. Sn. Görkem
CETIN'in 4 kitabInI okudum. Önce türkçe konfigurasyonu ile uğra$tIm. Sonra
ses kartIyla. Modem beni çok yormadI. Ama internete girmek ve mail için
uğra$mam gerekti. En son network için ethernet kartI tanıtImI ve MARS-NWE
ile SAMBA'nIn ayarlarI. Buda halloldu. Istemcilerle uğra$tım ve
yardImlarInIzla o i$i de hallettim.

Yunus Emre'nin bir sözü var "HamdIk pi$tik elhamdülillah". Bende yarI pi$mi$
sayılırım.

Oğrendiklerimin çoğunu bu listeden öğrendim. YardImlarInI esirgemeyen liste
üyelerine sonsuz te$ekkürlerimi sunmak istiyorum, kabul ederseniz.

Sağllcakla kalın.