[LINUX:21199] Artik lutfen yardim edin.

From: Ahmet HIZLI (ahizli@cc.ciu.edu.tr)
Date: Mon 30 Oct 2000 - 07:17:27 EET

Birileri bu mailimi aliyormu yoksa yazdiklarima onem vermiyormu bilemiyorum.
Yardima ihtiyacim var fakat kimse cevap vermiyor.
cgi-bin directory sundeki cgi dosyalarina browserimle ulasmaya calistigimda
bana

Forbidden
You don't have permission to access /cgi-bin/bnbform.cgi on this server.

----

Apache/1.3.12 Server at einstein.ciu.edu.tr Port 80

hatasi veriyor.

Bana yardimci olacak birileri varmi??