[LINUX:21198] Re: Re:_LUTFEN__ACIL_YAZICI_DA_TÜRKCE

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Mon 30 Oct 2000 - 02:17:48 EET

--- Mehmet TARIMCI <mehmet@tuzlaatl.k12.tr> wrote:
> asil sorun redhat olmasi degil ozellikle gelen
> programlar. dedigim gibi
> koffice'i bi deneyin.

 Peki asil problem nerede ? Print sistemi cok mu
zayif? Benim bu konuda cok bilgim yok ama kendimce
sistemi tanimaya calismistim, sanirim plain text
yollamadigimiz surece lpr ye gs araciligiyla
filtreleyip yollaniyor. Sorun da gs nin turkce harf
gormemesi galiba. Acaba turkce karakter tanimlamasi
yapacak bir header ( yumusak g gorunce g harfi koy,
ustune oval cizgi koy gibi ) tanimlanirsa bu is
yapilabilir mi?

 Turkce print konusunda eksik ya da yanlis olan ne
acaba ? Bu konuda detayli bilgi nerden bulabilirim?
CUPS vs gibi alternatifler duydum, bular lpr ye mi
alternatif? Turkce ile arasi nasil bilen var mi ?

  Tesekkurler :)

                                    Onur Kucuk