[LINUX:21173] acil yardımm (suse linux hakkında ) lütfennn

From: barış ozyenginer (ozyenginerb@dostmail.com)
Date: Fri 27 Oct 2000 - 21:42:57 EEST

('binary' encoding is not supported, stored as-is) merhaba ben suse linux 6.2 kurmaya çalıştım ama bir türlü olmadı
sax komutundan sonra mouse tanıttım
ekran kartını bir türlü tanıtamadım orda standart olarak gösterdim sonra monitörüde standart tanıttım görüntü bozuk çıktı ben ne yapcam :((
ödevim var 10 kasıma yetişcek suse linux u anlatmam gerek ben daha görüntüsünü bile göremedim acill yardım
uy