[LINUX:21169] RedHat 7.0 & Update vs.

From: Selami AKSOY (selami@Ghost.AnadoluNET.Com.TR)
Date: Fri 27 Oct 2000 - 20:58:54 EEST

On Tue, 24 Oct 2000, mehmet kizilsakal wrote:

> Redhat 7.0'mı yüklü. Bende Redhat 7.0 var ondada ne kurmaya kalsam
> lib.so.2,lib.so.6 ...vs. dosyalarının yüklü olmadığını söylüyor. Oysa tam
> kurulum yapmıştım, 7.0 da bi tuhaflık var açıkçası yeni bir şey (rpm)
> kuramıyorum makinaya. Sorunu nasıl düzeltecem, rh7.0'ı bu açıdan fiyasko gerçi
> sitesinde yamalar var ama erişim yerlerde sürünüyor siteye selamun aleyküm
> diyorsun 15 dakka sonra aleyküm selam diyor sana. Ne ishtir anlamadim.
> memory

BahsettiGiniz problemin redhat tan kaynaklandIGIna emin misiniz? Bana doGru
paketleri yUklemeye CalISmIyomuSsunuz gibi geldi.. Kurmaya CalIStIGInIz rpm
in redhat 7.0 iCin yapIldIGIna veya onunla uyumlu olduGuna emin misiniz
Oncelikle? BOyle durumlarda source rpm Cekip (src.rpm)
rpm --rebuild xxx.src.rpm
demek genelde iSe yarar.. Genelde diyorum CUnkU bu paketin derlenmesi iCin
gerekli paketler sisteminizde kurulu deGilse derlenmeyecektir doGal olarak.

AyrIca updatre leri yapmak iCin redhat.com un ftp sine kadar gitmek yerine
hiC TUrkiye iCinde acaba bi mirror var mI diye aklInIza geldi mi?
ftp.gazi.edu.tr redhat In official mirror udur.. Disk kapasitesi yeterli
olmadIGI ve TUrkiye hatlarInIn da elveriSsizliGinden dolayI full mirror
almak mUmkUn olmasa da gUncel olan Seylerin mirrorlarI tutuluyor..
RedHat'In update lerini gUnlUk olarak mirror alIyoruz..

ftp://ftp.gazi.edu.tr/pub/linux/redhat/updates
ftp://ftp.linux.org.tr/pub/redhat/updates

adreslerini denerseniz bu IzdIrabIndan kurtulmuS olursunuz zannediyorum..