[LINUX:21014] RE: 21004] wine

From: mehmet kizilsakal (Mehmet.Kizilsakal@unilever.com)
Date: Tue 24 Oct 2000 - 17:34:41 EEST

Redhat 7.0'mı yüklü. Bende Redhat 7.0 var ondada ne kurmaya kalsam
lib.so.2,lib.so.6 ...vs. dosyalarının yüklü olmadığını söylüyor. Oysa tam
kurulum yapmıştım, 7.0 da bi tuhaflık var açıkçası yeni bir şey (rpm)
kuramıyorum makinaya. Sorunu nasıl düzeltecem, rh7.0'ı bu açıdan fiyasko gerçi
sitesinde yamalar var ama erişim yerlerde sürünüyor siteye selamun aleyküm
diyorsun 15 dakka sonra aleyküm selam diyor sana. Ne ishtir anlamadim.
memory