[LINUX:21117] Apache Rewrite Rules!!

From: Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Date: Thu 26 Oct 2000 - 18:10:22 EEST

Selamlar,
Birkac gundur Apache rewrite rulelari ile ugrasiyorum..
Ama bir islemi yapamiyorum sanirim biseyleri atliyorum.
Sorun su:
user web sayfalarina www.test.com/~deneme seklinde ulasiliyor
Fakat ornegin ben www.test.com/web/deneme seklinde de ulasilmasini
istiyorum Alias ile denememe ragmen yapamadim. Bunun tek yolu Apache
Rewrite rulelardan geciyor ama ben bir turlu tutturamiyorum.

Bilgisi olan varsa bizimle paylasabilir mi?
iyi calismalar
dS