[LINUX:21116] Routing Table.

From: Cagri Ersen (cagrie@prizma.com)
Date: Thu 26 Oct 2000 - 17:42:55 EEST

 Merhaba,

 Ben Unix Server 10.20 kullanmama ragmen Linux'la olan yakinlik dolayisi
cozemedigim bir konu hakkinda yardim almak istiyorum.

 Ux serverlerde bulunan routing tables'in pathini bilen birileri varmi
acaba?
 Normalde sadece default routing'in bulunmasi gereken table'a,makina
uzerinden gecen her turlu istek route olarak ekleniyor. Su anda bahsettigim
table'da 30 Bin'e yakin routing bulunmakta ve dogal olarak bu makinanin
performansini etkilemekte.

 konu hakkinda bilgisi olan bir arkadas cevapliyabilirse sevinirim.

 Simdiden tesekkurler.