[LINUX:21057] Re: login managers

From: Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Wed 25 Oct 2000 - 13:33:40 EEST

lab-pro.com

ODTU de bu konuda guzel bir yer var:

http://www.metu.edu.tr/METU/CC/usg/package.html#xwin

Iyi calismalar..
Ilker G.

> Kimden: Dogan ZORLU [mailto:dogan@grup.com.tr]
> Tarih: Wednesday, October 25, 2000 12:16 PM
> Kime: Multiple recipients of list LINUX
> Konu: [LINUX:21051] Re: login managers
>

> XWinPro baya iyi. Eger Linux ta xdm calistirirsaniz acar acmaz direkt
> login gelecektir karsiniza. www.labtam.com du sanirim
> ureticisi. Ben onu
> kullaniyorum nerdeyse 2 yildir.
>
> Dogan ZORLU,
> Grup Software Ltd., Izmir/Turkey
>
> Phone: +90 232 255 4175
> Fax: +90 232 261 4640

> login ekraninda
> baska bir sun
> [...]
http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html

Bu e-postada bulunan tüm fikir ve görüşler ve ekindeki dosyalar sadece adres
sahib(ler)ine ait olup, Sümerbank A.Ş hiç bir şekilde sorumlu tutulamaz.
The information contained in this E-Mail and any files transmitted with it
are intended solely for the use of the individual or entity to whom they are
addressed and do not reflect those of Sümerbank A.S.