[LINUX:21056]

From: Murat Kaptan (murat.kaptan@superonline.com)
Date: Wed 25 Oct 2000 - 13:12:59 EEST

iki veya daha fazla mail server yani birden fazla domaine atilan maillerin tek mailservera gelmesi ise domainleri
tanimladigi dns serverdaki mx kaydi gitmesi gereken mail serverin ip si olacak .Bu mx
degisikligi ile aaa.com bbb.com ccc.com hepsine atilan mailler hangi servera yonlendirilmisse ona gider .

Murat Kaptan wrote:

> Merhaba Baris Bey,
>
> Tuesday, October 24, 2000, 5:33:28 PM, sizin mesajiniz:

> uzerinden mail alip veremiyorum. outlook express ile termimalden sanal mail hesabini
> mesajla karsilasiyorum.

> sanal bir mail server kurmak istiyorum.
> yani bir linux server'im üzerinde iki veya daha fazla mail server yaratmak
> istiyorum.
>
> tesekkurler
> --
> Iyi Calismalar,
> Murat mailto:murat.kaptan@superonline.com

virtual pop'u kurdum ama bu sefer de mail kontrol ederken asag?daki mesaji aliyorum.
Ne yapmam gerek????

"Posta sunucunuza oturum açmada bir hata oldu. Parolan?z reddedildi. Hesap: 'denbil.com', Sunucu: 'denbil.com', ?leti?im Kurallar?: POP3, Sunucu Yan?t?: '-ERR Bad login', Ba?lant? Noktas?: 110, Güvenli(SSL): Hay?r, Sunucu Hatas?: 0x800CCC90, Hata numaras?: 0x800CCC92"