[LINUX:21041] Re: /dev/fd0 ve /dev/cdrom u mount etmek

From: Mustafa Binatli (linux@deba.com.tr)
Date: Wed 25 Oct 2000 - 10:45:56 EEST

Hello A.,

Wednesday, October 25, 2000, 9:34:06 AM, you wrote:

AMC> Uzun bir aradan sonra kendime bir Linux RedHat 6.1 kurdum. Ancak bir türlü
AMC> floppy mi ve crdom u
AMC> mount edemiyorum. "mcopy" vs kullanırken "A" yı tanımadığını belirtiyor.
AMC> Linuxconfg ile mount
AMC> etmeye çalışırsam, da sonuç değişmiyor. "mount" komutu da hata veriyor.
AMC> Sanki eskiden Linux ile
AMC> hayat daha kolaydı :) Sorunumun cevabı bariz ve basit ise bir kaç satır
AMC> cevaba çok müteşekkir
AMC> kalacağım.

 Daha onceki linux surumlerinde mount islemini
 gerceklestirebiliyorsaniz, RedHat 6.1 de de bunu ayni sekilde
 yapamamaniz icin bir neden yok. Oncelikle mount edeceginiz klasorun
 icinde olmadiginizdan emin olun ve "mount /mnt/cdrom" ya da "mount
 /mnt/floppy" ile mount islemini gerceklestirebilirsiniz.

 Mustafa Binatli

--
Best regards,
 Mustafa                            mailto:linux@deba.com.tr