[LINUX:21023] Re: WindowMaker

From: Can BAYTAN M.D. (Physiology) (cbaytan@meds.ktu.edu.tr)
Date: Wed 25 Oct 2000 - 01:15:00 EEST

Selamlar,

Bende windowmaker'inson versiyonunu compile ettikten sonra tek bir
problemim kaldi oda backspace kvt'de calisiyor wordperfect'de calismiyor,
hic bir hareket gozukmuyor, worperfectte KDE'de sorun yok ama windowmakerda
bacspace tusu kilitli, problemin nasil cozulecegi konusunda fikri olan
varmi?

Simdiden tesekkurler, iyi calismalar.

On Tue, 24 Oct 2000, Emre Deveci wrote:
>Artik WindowsMaker'i istedigim gibi kullaniyorum, istedigim gibi bilgisayara
>tam hakim oldum artik, listede bana yardim eden herkese tesekkürler.
>Ve eger WindowsMaker'a merakli arkadaslar varsa ve benim gibi daha
>*yenilerse* asagidaki adreslere gitsinler, bu adresleri bende burdaki liste
>üyelerinden aldim. Bana çok yardimci oldu.
>http://www.geocities.com/kayaoguz/windowmaker
>http://www.windowmaker.org/ Projenin kendi sayfasi, hersey var

 Can Baytan M.D. http://meds.ktu.edu.tr/cbaytan/cbaytan.html
 Karadeniz (Blacksea) Technical University
 Medical School, Dept. of Physiology--Trabzon/TR
 Fax:+90(462)325-2270 cbaytan@yahoo.com (BX15TGE)