[LINUX:21017] Re: Cable modem , 2 ethernet , mandrake

From: Hakan Terzioglu (blackhat@teklan.net)
Date: Tue 24 Oct 2000 - 20:06:11 EEST

ne2000 icin module adi "ne2k-pci" dir
ifconfig lede yaparsin evet kernel modular se tabii. kendin kernel derleyip
de destegi kernela gomussen soz konusu olamaz. modprobe ve insmod lar.
Default mdk kernel i warsa moduler zaten.
sen saglam olsun redhat ya da SuSE kur.
Mdk gui lerini bende sevmiyor ve guvenmiyorum.
ama sadece bu soruna spesifik dagitim degistirme bence sorun mdk da degil
cunku.

mdk:mandrake :)

hakan