[LINUX:21016] Re: Squid hatasi ??

From: Ertugrul Komut (linux@gul.net.tr)
Date: Tue 24 Oct 2000 - 18:44:28 EEST

[root@Mandrake bin]# ./RunCache
Running: squid -sY >> /squid/squid.ou
RunCache: EXITING DUE TO REPEATED, FRE
[root@Mandrake bin]#

cache i intialize ettinizmi yazmışsınız bu nasıl yapılır?
squid -D
yazdığımda da yine hiçbir şey yazmadan komut sagtırına geri dönüyor..
squid ile yazılan tüm parametrelerde aynı şeyi yapıyor..

/usr/sbin/squid
dosyası yok

/squid
şeklinde kurmuştum ....

teşekkürler..

On Mon, 23 October 2000, "Ertugrul Komut" wrote:

> Tekrar squid ile ilgili herseyi silip bastan kurdum...
> Su anda
> /squid start yazınca hiçbişey yapmıyor
> onaylanmış gibi
> #
> e dönüyor
> ama ööle bişi çalışmıyo sistemde
> stop veya diğer tüm parametreleri yazınca da aynı şey oluyor...
> cache boyutunu 100 Mbyte a düşürdüm

Peki cache'i yeniden initialize ettiniz mi ?

> diskte 2 GB civarında boş alan mevcut şu an...
>
> var/log/ altında squid dizini oluşturulmamış
> conf dosyası çalışır haldeki conf dosyası .. log satırları doğru
> v.s. v.s.

/usr/sbin/squid -D

komutunu kullanin. Boylece squid sorunu direkt konsola yazar. Sanirim bir yetkilendirme probleminiz var. Bu komutla sorunu acikca gorebiliriz. Eger /usr/sbin/squid mevcut degilse birde RunCache komutunu deneyin. Eger sorunu gorursek cozumu hemen uretebiliriz.

Saygi ve sevgiler..