[LINUX:20992] Re: Bant genisliginini nasil ayarlayabiliriz ?

From: Volkan YILDIRIM (volkan@ozzmosis.pleksus.net.tr)
Date: Tue 24 Oct 2000 - 11:07:59 EEST

ip shaper yazilimi nerde pardon ?
freshmeat te yok

daha once listeye gelen mailleri de arastirdim
cbq.init diye birsey var
tamam aldik kernel i konfig ettik bastan cbq init
scriptini config ettik
calistirtik
hesapta duzgun calisiyo yani cbqinit stats
dedigimde alet bana biseyler siraliyo
ama somut olarak bisey yapmiyoki
ben gene 20K 30K ile download kasabiliyorum.

tam olarak duzgun olarak
soyle dokumanlariyla falan bu islere nasil girebilecegimi yazabilecek olan
var mi?

saglam bi software var mi ?

illa bsd ye mi gecelim

On Mon, 23 Oct 2000, LCF wrote:

> IP Shaper diye bir yazilim var Linuxda bunu kullanabilirsiniz
> veya firewall kullaniyosaniz Checkpoint`in floodgate diye
> bir yazilimi var firewall uzerinde bunu yapabilirsiniz.

> (c) 1999 Network Associates Inc.
> Uses the RSAREF(tm) Toolkit, which is copyright RSA Data Security, Inc.
> Export of this software may be restricted by the U.S. government.

Volkan YILDIRIM
Pleksus Bilisim Teknolojileri A.S.